Timpex Connect

Transportadministrasjon

Timpex Connect forenkler kommunikasjonen mellom transportkjøper og transportør. Nå er det lett og enkelt å planlegge, bestille, spore og kontrollere transportoppdragene.

Transportadministrasjon

Timpex Connect er et skybasert bookingsystem som forenkler informasjonsflyten mellom kjøper og selger av logistikk og transport, og som gir oversikt og full kontroll på bestilt transport, gods på vei og fullførte oppdrag.

Med Timpex Connect foretar du enkle og fleksible bestillinger direkte til transportøren, og du kan enkelt velge beste leverandør ut ifra pris, leveringstid eller historikk.

Video Poster

Rapport

Timpex Connect optimaliserer logistikken og gir deg full oversikt over dine forsendelser og transportører.

Timpex Connect gjør at du kan kvalitetssikre og overvåke bestillingene dine i ett og samme system. Systemet blir «dashbordet» for dine bestillinger, basert på nåtidsinformasjon og historiske data.

Kommunikasjon

Timpex Connect gjør at du kan optimalisere og forenkle dine bookinger til transportøren. Gjenbruk av data gjennom integrasjon med ditt ERP-system minimaliserer manuelt arbeid.

Timpex Connect gir deg fordelen med enkel og automatisert dokumentbehandling på hver forsendelse, automatisk prisforespørsel og elektronisk godkjenning av pris.

Sporing

Timpex Connect gjør at du får oppdatert informasjon og status på alle oppdrag.

Med Timpex Connect kan du kvalitetssikre sendingene dine med full sporing, som gir deg den informasjon du til enhver tid trenger.

Kontakt oss

Ønsker du mer informasjon, ta kontakt med oss her eller ring oss på 71 22 26 00

Fields marked with an * are required

Noen av våre kunder